View RSS Feed

awangblack

  1. matilahkau betina sial!

    aku ni memanglah naif didalam soal bercinta. tidak dinafikan.

    kadang2 aku kurang mengerti, bagaimana sekalipun tidak berjumpa, ada wanita yang ingin aku berjumpa keluarganya tetapi setelah berjumpa pertama kali, katanya cukuplah sekadar kawan biasa. takut pisang berbuah dua kali katanya.

    sebelum ini katanya tidak mahu aku mengambil gambarnya konon-konon pernah terkena buatan orang. segala gambar dari facebook & tagged telah dikeluarkan. alih-alih setelah kurang berkomunikasi ...
  2. Awek Dobi

    Pagi ni agak panas sedikit. Semenjak duamenjak ni, dah kurang hujan...Dari malam tadi aku dah berazam nak dapatkan nombor awek dobi dekat blok kediaman aku ni. Boleh tahan hot-nye awek tu. Asik stim je tengok body-nye...

    Pagi ni aku nekad...Aku bungkus sikit kain yang memang aku malas nak basuh sendiri, bawak turun dobi.

    "Awak tak keje ke hari ni?" tegurnya.
    "Tak..." kujawab selamba.

    Hati berdebar-debar, nak mintak nombor ke taknak. Pengalaman ...

    Updated 16-10-10 at 10:24 AM by awangblack

    Categories
    Uncategorized
  3. Tembung

    surr...krekk...kedengaran bunyi kereta melungsur dan membrek secara tiba-tiba di petak parkir agak dua meter dari kereta rakanku. Aku duduk di bangku belakang sekadar mengeleng kepala melihatkan telatah pemandu Pesona dengan plat Kuala Lumpur itu.

    Fokusku yang tersasar sebentar tadi kualihkan kembali ke telefon bimbitku; memeriksa pesanan teks yang belum disemak. Sudah 5 mesej masuk. Tiba-tiba Mat menguis-nguis lenganku "Awang, hoi!" Bibirnya dimuncungkan ke arah Proton Pesona tadi. ...
    Categories
    Uncategorized